Laatste ontbijt - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Sofie Doorman - WaarBenJij.nu Laatste ontbijt - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Sofie Doorman - WaarBenJij.nu

Laatste ontbijt

Door: Sofie

Blijf op de hoogte en volg Sofie

06 Oktober 2012 | Nederland, Utrecht

Hallo allemaal!

Daar zit ik dan, thuis aan mijn laatste ontbijt voor vertrek met mijn o zo geliefde Hollandse zelfgesneden brood met hagelslag. Ook net mijn laatste douche genomen en zo de laatste keer poetsen met een elektrische tandenborstel! Gek om te bedenken. Ik heb heel veel zin om in Peru te zijn, maar eerst staat nog een 12-urige vlucht op het programma. Daarna kom ik aan in Lima waar ik 1 nachtje in een hotel slaap, en dan ben ik na een uurtje vliegen in Cusco waar ik de komende 8 weken ga verblijven!
Nog even genieten van mijn laatste uurtje in Nederland.

Liefs Sofie

  • 06 Oktober 2012 - 13:26

    Michiel En Corine:

    Eerste lunch.....

    Daar zitten we nu, terug van Schiphol, aan onze eerste lunch terwijl Sofie op weg naar/in Peru is :(
    We hebben al foto's gezien dat ze een lekker relaxte plek heeft in het vliegtuig, dus het begin is goed.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sofie

Maandag 8 oktober begint mijn avontuur in Peru. Via Activity International heb ik een programma geboekt, dit bestaat uit 4 weken een talencursus Spaans en daarna 4 weken vrijwilligerswerk. Ik ga werken bij een project voor ondervoede kinderen van 6 maanden tot 3 jaar oud, die vooral een beetje extra aandacht en liefde nodig hebben. Gedurende deze 8 weken woon ik in een studentenhuis. Als de mogelijkheid zich voor doet, zou ik graag na deze 8 weken nog rondreizen door Zuid Amerika met mensen die ik heb ontmoet tijdens mijn tijd in Peru, maar hiervoor heb ik nog niks gepland. Geen idee dus hoe lang mijn reis gaat duren, ik laat me verassen!

Actief sinds 06 Maart 2013
Verslag gelezen: 392
Totaal aantal bezoekers 17937

Voorgaande reizen:

08 Oktober 2012 - 15 Januari 1970

Spaans leren en vrijwilligerswerk doen in Peru

Landen bezocht: