Spaans leren en vrijwilligerswerk doen in Peru - Reisverslagen van Sofie Doorman - WaarBenJij.nu Spaans leren en vrijwilligerswerk doen in Peru - Reisverslagen van Sofie Doorman - WaarBenJij.nu

Spaans leren en vrijwilligerswerk doen in Peru

Ik ga naar Peru om 4 weken een talencursus Spaans en daarna 4 weken vrijwilligerswerk te doen. Ik ga werken bij een project voor ondervoede kinderen van 6 maanden tot 3 jaar oud, die vooral een beetje extra aandacht en liefde nodig hebben. Gedurende deze 8 weken woon ik in een studentenhuis. Als de mogelijkheid zich voor doet, zou ik graag na deze 8 weken nog rondreizen door Zuid Amerika met mensen die ik heb ontmoet tijdens mijn tijd in Peru, maar hiervoor heb ik nog niks gepland. Geen idee dus hoe lang mijn reis gaat duren, ik laat me verassen!

Recente Reisverslagen:

31 December 2012

Home sweet home

12 December 2012

Afscheid van Peru en kennismaking met Cuba

27 November 2012

Laatste weken in Cusco

12 November 2012

De jungle en zandbaden in Ika!

24 Oktober 2012

machu picchu
Sofie

Maandag 8 oktober begint mijn avontuur in Peru. Via Activity International heb ik een programma geboekt, dit bestaat uit 4 weken een talencursus Spaans en daarna 4 weken vrijwilligerswerk. Ik ga werken bij een project voor ondervoede kinderen van 6 maanden tot 3 jaar oud, die vooral een beetje extra aandacht en liefde nodig hebben. Gedurende deze 8 weken woon ik in een studentenhuis. Als de mogelijkheid zich voor doet, zou ik graag na deze 8 weken nog rondreizen door Zuid Amerika met mensen die ik heb ontmoet tijdens mijn tijd in Peru, maar hiervoor heb ik nog niks gepland. Geen idee dus hoe lang mijn reis gaat duren, ik laat me verassen!

Actief sinds 06 Maart 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 17931

Voorgaande reizen:

08 Oktober 2012 - 15 Januari 1970

Spaans leren en vrijwilligerswerk doen in Peru

Landen bezocht: